21 Eylül 2015 Pazartesi

Yağmurlu bir günde | Eylül

Çok güzel bol yağmurlu bir güne uyandım bugün. Hala yazlıkta olan ve yaz modundan çıkamayan ben hemen kalkıp şortumu ve yazlık tişörtümü çıkarıp Minnie Mouse pijamamı ve Polo sweatshirtümü giydim,ve artık tamam üşümüyorum☺️ 
Yaz boyu çaya bakmayan ben,çaya koştum. Kahvaltımı edip Yazın ve Eylülün ilk yağmurunun yazısını bloguma yazmak üzere kendime mini bi ortam yarattım.İşte yazıyorum. 
Bir Not düşeyim : Ben Arsuzdayım.Buralarda ilk kez yağıyor sizin yaşadığınızyere yağmış olabilir☺️ İşte böyle...
Tam bunları yazarken elektrik geldi hemen bilgisayarımın şarjını doldurup defterden geçireyim ve kendime kahve yapayım ☺️😋🙈 Ne huzurlu bi gün❤️Umarım sizinkide öyledir ve umarım yazıyı beğenir ve keyif alırsınız❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder