20 Eylül 2015 Pazar

Çekiliş Hediyeleri | 16Eylül - 8Ekim

 Herkese Merhaba ☺️

Sürpriz çekiliş hediyelerimle burdayım.

Hediyeleri tek tek seçtim aldım ve çok kararsız kaldım acaba beğenilir mi diye ama umarım beğenmişsinizdir☺️ 

Hediyeler şöyle; 
❤️İki kitap: İkisini de okudum ve sevdim.Çekilişte favorilerim bunlar☺️
❤️Renkli Kağıt Bantlar: Harika renkleri var bunlar da 2.favorilerim☺️💗🙋🏼😋
❤️Güneş Gözlüğü :Büyük ve yuvalak çok tatlı bi gözlük👓
❤️Kağıt Pipet : Renkli Sipariş sitesinden aldığım 3 farklı desende kağıt pipet ben severek kullanıyorum.
❤️Pastel Oje : Çok tatlı krem renkli bi oje. İki kat sürülmeli daha güzel renk verir. :)
❤️Minik Nutella
❤️ Uçlu kalem ve minik boncuklar ve renkli mini kalemler🌸
Hediyeler böyleydi☺️Katılmak için ; 

☀️beni takip edip,

☀️bu fotoyu repostya da @pembikiz #pembikiz #cekilisvar taglerini ekleyerek hesabınızda paylaşmak☺️

☀️bir de yorumlara 'katıldım' yazarsınız☺️

☀️+hak için; blogumu takip edip blog isminizi yoruma yazabilirsin.

☀️son gün 8Ekim, 10Ekimde kazanan belli olur❤️ BİR SONRAKİ YAZIMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE ☺️

2 yorum: