24 Eylül 2015 Perşembe

Okula Dönüş | Okul Alışverişi

Herkese Merhaba. Biraz uzun bi aradan sonra yine birlikteyiz. Bayram ve kışlığa geçme telaşı vardı. Bugün taşındık biraz zor oldu. Her neyse yarın okullar açılıyor ve ben neredeyse hiç Okula Dönüş yazısı yayınlayamadım. Çok şükür bugün ve bu hafta bissürü yayınlayacağım. Pek kişi okumasa da yazmak ve fotoğraf çekmek rahatlatıyo☺️ daha okul açılmadığı için defter falan almadım ama hafta içi alırım ve yine 2. bi Okul Alışverişi yazısı yazarım🙈 Gelelim aldıklarıma bu karışık bi alışveriş oldu hemen hemen her şey var😂
İlk olarak 2Lacoste ve 1Polo aldım hala bi liseli olarak🙈 Duruşu böyle ve evet fotodaki benim eteğimde okul eteğim❤️
Sonra bi sürü kalem aldım 3renkli ve 3uçlu ☺️ Renkliler Faber uçlular Mikro❤️
Desenini güzel bulduğum her kabı alıyorum buna da bayıldım henüz açmadım ama sanırım kağıt :/Deseni böyle rengi harika bi Fıstık yeşili❤️
Sonra da tüy aldım çantama takmak için rengi çok güzeeel 💙
Flaşımı da görmüş oldunuz A101'de 15₺ çok uygun ve 16GB bence koşun alın 😂 Ondan sonra da Sticker,bantlık,Winx kalem falan aldım işte ıvır zıvır. Evet o koca ponponlu kalem Winxli :D Ponponunu yine çantama takmak istiyorum çekerim belki :) 
Alışverişim böyleydi devamı gelir bence :) Umarım ilham almışsınızdır okulda herkese bol şans ve başarı❤️❤️❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder