28 Eylül 2015 Pazartesi

Okula Dönüş | Acil yardım kiti

Yine bir Okula Dönüş yazımla karşımızdayım❤️Ama bu yazı daha bi güzel oldu bence☺️ Yazım Okula giderken çantamıza atabileceğimiz içinde acil durumlarda işimize yarayabilecek minik eşyalar var.Bugün okulun ilk günüydü ve çantamdaydı. İçindeki eşyaların yarısına işim düştü belki yarın da hepsine düşecek 🙈 Okulda 7/8saat kalıyorum ve bazen çol zor anlar yaşıyorum :/ Geçen yıldan sonra aklım başıma geldi ve bu sene bu çantayı taşımaya karar verdim. Peki ne var bu harika çantanın içinde ? Öncelikle Çantam bu şekilde hiç umulmadık bi yerden aldım deri desenli falan☺️
 İÇİNDEKİLER 
☀️El Kremi :Yanımdan hiç ayırmam hele de kışın :) Bendeki Orkideli yoğun kokusu yok markası Cashmere yazıyo :) Paketi için de alabilirdim. 
☀️Nive Koltukaltı :Pek kullanmıyorum ama Beden derslerinden sonra herkese lazım ;) 
☀️Cüzdan : E tabii ki hep yanımda :)
☀️Mendil : Arkadaşınız her an üstünüze ya da defterinize birşey dökebilir :/
☀️Ped : Bizlerin en acil durumu biliyorsunuz kızlar arkadaşlarınızdan istemek yerine sizde bulunsun kendinizinkini kullanın ;) 
☀️Minik Tarak : E söylememe gerek yok bile :) 
☀️Kürdan: Eğer okulda yemek yiyorsanız hele de ev yemekleriyse dişinize takılan bir parça tüm öğleninizi berbat eder,derste dikkatinizi dağıtır.Zaten minik ve hafif zararı yok🙋🏼☺️

☀️Toka : Lastik ve tel tokalar en olmazsa olmazlar ya saçınızı topuz yapmak ya da örmek istersiniz eminim yazılıda. 
☀️Mini ayna :Telefonun ön kamarasını derste açamıyorsanız saçınıza bakmak için avucunuza sığan bu mini aynayı gizlice tutup bakabilirsiniz ;) 
☀️Yara bandı
☀️Dudak Balmı : Ayy kışın bunsuz olmaz öyle diyim benimki Baby Lips pembe olanı. 
Benim çantamdakiler böyle sizin böyle bi çantanız varsa ya da ilham alıp yapacaksanız görmek isterim İnstagramda beni etiketleyin bende göreyim☺️Blogumu sağ üst köşeden takip etmeyi unutmayın☀️ Bi sonraki Okula Dönüş yazımda görüşmek üzere hoşçakalın ❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder