18 Eylül 2015 Cuma

Skechers | Go Run ultra2 ❤️

Merhaba☺️ Ben çoktan okul alışverişine girdim çünkü çok az kaldı ve bayramda alışveriş yapmak zor :( Benim için en önemli şey okulda saatlerce ayağımda olacak olan ayakkabı👟
Rahat olmalı,koku yapmamalı,dönem boyunca dayanabilmeli vs vs... Bunlar önemli şeyler☺️ 
❤️❤️Ve tabi ki 4 yıldır hiç uzun aramalara girmeden aldığım Skechers'lar❤️❤️
 Sizce nasıl ? Yorum atmalısınız ٧
 İlk başta yüksek ve kaba olduklarını düşündüm ama gördükçe alıştım. Çünkü baya baya rahat ☺️ Ben bunu yurt dışından aldım ama merak etmeyin burda da var :) Eğer sizde almak isterseniz Boynerde int. sitelerinde bulabilirsiniz❤️
İşte bunlar da ayakkabımın detaylı fotoğrafları 👇🏿٧


Yorum atmayı unutmayın,sağlıcakla kalın sizi seviyorum 💗

1 yorum:

  1. Ayakkabının renklerine bayıldım :) Güzel günlerde kullanman dileğiyle :)

    YanıtlaSil