4 Eylül 2015 Cuma

Ağustos Favorilerim ☀️



Bir ay daha bitti göz açıp kapayınca. Neyse Eylül geldi severim ve daha çok alışveriş yapabilirim :) Peki bu ayda neler kullandım neler sevdim ne okudum ne dinledim☀️ 
                   Makyaj Favorilerim 
Essence maskara: Güzel siyahlık veriyor,fırçası gayet iyi ve uzun ama biraz topaklanıyor.
 

H&M lip gloss: Harika bir simli pembeliği var. Dudağınızda simler parıltı olarak görülüyor ama elinize sürdüğünüzde süper tatlı simler belli oluyor. Azıcık yapışkan bir yapısı var ama bence değer :) Paketlemesi ❤️ ben 
      Çok hoş koktuğunu söylemeden geçmeyeyim. İşte yapısı >
Baby Lips Cherry: 3.favorim plajda en sevdiğim baby lips. Denizden çıktıktan sonra deneyin! Renginin de tam kırmızı olmaması süper. 
    Ve bir oje favorim var :)
Pastel 28 Kırmızı: Havuzda denizde en sevdiğim oje bu oldu. Rengi gerçekten maviyle çok uyumlu💙❤️
     Ve bu ay sürekli taktığım gözlüğüm :)
 H&M: Rengi ve oval yapısı harika fotoğrafını çok güzel çekmiş olmasam da:/ Aynalı yapısı selfielerde harika çıkıyor benden soylemesi ;) Fiyatı da 17,90.

Veee favorilerim arasında en favorim parmak boyutundaki Nutella: Bunu büyük süpermarketlerde bulabilirsiniz çok tatlı ve kendinizi tutmanız için harika yeme konusunda :)
        '  Bi dinleyin ' dediklerim :)
 Geldik bu ay dinlediğim en güzel müziklere :) Ben genelde İngilizce dinliyorum ama tabiiki Türkçe de dinlerim.
1.Lana Del Rey - High By the Beach 
2.Selena G. - Good for You 
3.Bebe - Siempre me Quedara :İspanyolca ve çok rahatlatıcı kesinlikle bi dinleyin görürsünüz.
4.Anna Naklab-Supergirl
                              ☀️

                          ☀️
 
                               ☀️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder